dimecres, de setembre 13, 2006

Pre Matagalls Montserrat

Ja ha arribat la Matagalls-Montserrat.

És la prova més popular i massiva (l'any passat s'hi van apuntar unes 3000 persones). Això no vol dir que sigui fàcil (són gairebé 83km), però si molt emblemàtica. Sortir del massís del Montseny (encara que ja no es surt des de dalt del Matagalls) fins a la mística muntanya de Montserrat atrau a molta mena de gent.

Aquesta vegada s'hi apuntarà el Francesc (Durin) amb 2 companys de Badalona, el Ricky i l'Oriol. També vindrà el Joanf. El que no podrà venir és el Pardi, que l'ha feta més de 10 vegades sino 15, perquè està al Cho-Oyu, una muntanya de més de 8.000 metres d'altitud a l'Himalaya. Segons les últimes notíces, tot i que des del camp base no té internet i no ens pot dir res.

Jo estic bastant nerviós. No se perquè, però aquesta prova sempre em posa nerviós. L'he feta ja varies vegades, i només vaig haver de plegar en una ocasió degut a que em vaig torçar el peu. Cada any m'hi poso, de nerviós, i no hi puc fer res.

El recorregut és bastant pla per la distància, amb la Mola i Montserrat com a principals obstacles. Els avituallaments són molt correctes i ben espaiats. La majoria del recorregut és de nit, doncs la sortida és a partir de les 17:30h del dissabte. L'arribada es preveu cap al matí del diumenge en funció de com ràpid vagis (alguns arriben a la matinada ;) Vaja, un clàssic que tothom ha de provar alguna vegada!

Ja tinc la bossa preparada i he mirat la previsió del temps. No pinta gaire bé. L'any passat va ploure a bots i barrals a la sortida i més de 500 persones no van arribar a sortir. Les previsions no són gaire clares i algunes apunten a que pot ploure. Ja veureu com no s'en riurà tanta gent de la meva umbrel·la!

En un principi el Francesc anirà amb els 2 companys de BDN, i jo amb el joanf. No penso anar a un ritme molt fort perquè s'han de guardar forces, que la copa catalana encara no s'ha acabat i queda la TRENKAKAMES.

Ens veiem al POST que intentaré fer diumenge.

Mai enrere!

Sarri

3 Comments:

Blogger francesc duran said...

No pateixis Sarri, que ja et farem de cotxe escombra! ahahaha

Com tu dius, és molt popular i jo crec que força assequible si es va xino-xano, però tot i així jo també tinc els nervis a la panxa.

Jo aniré amb el grup de Badalona, dos germans que ja l'han feta abans (Oriol i Pau), i un home que s'estrena: Riqui Amaya.

Esperem sortir i arribar plegats.

Per mi és molt especial, és la primera travessa que vaig fer i només he fet campana 2 vegades en 10 anys.

Visca la MM
Mai Enrere

11:59 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola Sarri, soc nova en la teva web-log.
Llegeixo sempre els teus comentaris soferts de totes les marxes que fas.
Aquest any també la he fet per segon cop, complerta. L'any passat desprès de l'aiguat de Collformic, vaig plegar a Aiguafreda.
Aquest any he aconseguit acabar-la, amb un temps 21 h 34'. El primer any la pujada a Montserrat la vaig fer com si res, però aquest any aquells esglaons últims semblava que els hi haguessin aumentat la inclinació. Espero poder llegir el teu comentari de la marxa. Sempre va bé saber de les sensacions dels altres marxadors.

Fins la propera,

Bona sort a la trenkakames.

Pepita.TOUS.

10:02 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo pensava que això era cosa de bojos (de fet encara ho continuo pensant).

Ahir vaig aconseguir fer una cosa formidable, arribar a Montserrat. I el més fort és que al dia següent estic enxufat a internet mirant informació sobre les caminades. Qui m'ho haguès dit ahir quan les cames em feien un mal terrible que encara tindria ganes de saber-ne més del tema.

Moltes gràcies Oriol, Francesc i Josep (amb aquesta assistència qualsevol té collons de retirar-se ;-) i a tota la penya de Badalona i rodalies. Feia molt que no em queien llàgrimes d'alegria. Estic molt i molt content.

Una abraçada ben forta i fins la propera!!!

ps. felicitats pel que estàs fent Sarri, és realment molt gran. Ànims amb les properes cites!!!

riqui

11:57 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home