dimarts, d’agost 29, 2006

Pre Montserrat Reus

100km!

És la marxa més llarga que mai faré. He arribat a fer més de 90km, però quan s'arriba a aquest punt, us ben asseguro que 1 km de més o de menys es nota i molt que es nota.

La Montserrat Reus no l'he feta mai. La gent diu que és molt plana, tot i que he vist que té més de 2.500 metres de desnivell. El què deu passar és que per la distància, el desnivell és poc (comparant amb altres caminades). També comenten que els últims trossos són molt pesats, llargues rectes amb paissatges monòtons i terra cada vegada més asfaltat. Ja veurem...

Respecte l'any anterior, m'han comentat que va fer molta calor a la sortida (a les 12 del migdia), o sigui que portaré el meu paraigua umbrel·la. Per si fos poc, els controls són cada 20km, o sigui que no pots quedar-te "empajarat" a mig camí. Faré el càlcul de calories consumides amb el meu super-excel, perquè no se com són el control.

Físicament estic una mica desentrenat (vull dir per fer 100km). El "parón" d'estiu ha durat 2 mesos, i malgrat que he estat fent cosetes i a les vacances he caminat molt, no estic com a la Núria-Queralt. Aniré xino-xano i a partir del km 50 veuré com estic per modificar el ritme.

Finalment, comento una curiositat, la organització d'aquesta travessa és la secció excursionista d'un club de futbol! Vaja, d'igual forma que el Nàstic és una secció futbolista d'un club gimnàstic. Aquests de Tarragona són ven originals.

Ens veiem a l'arribada i esperem que tot vagi bé.

Mai enrere!

2 Comments:

Blogger francesc duran said...

volem el post del post! ;D

11:28 p. m.  
Blogger Sarri said...

Aqui el tens.

Amb videos i tot!

10:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home